met kandidaten Tweede Kamerverkiezingen.
Kom ook! Iedereen is van harte welkom, ook sympathisanten.
Dus neem gerust je vriend, collega, broertje of oma mee!

Tijdens de Meetup in Meppel presenteren de volgende kandidaten zich, die samen met Jesse Klaver Nederland willen veranderen:
Liesbeth van Tongeren
Corinne Ellemeet
Zihni Özdil
Suzanne Kroger
Wim-Jan Renkema
Hans Kuipers
Paul Vermast
Isabella  Diks
Tom van der Lee

(Het kan zijn dat zich nog meer kandidaten melden. Die worden, zodra dit bevestigd is, hier bijgeplaatst).

Na de presentatie van de kandidaten is er gelegenheid om met de kandidaten in gesprek te gaan. De kandidaten komen niet alleen vertellen hoe zij zelf hun bijdrage zien. Zij willen ook wat horen van jou. Wat zijn jouw gedachtes over hoe Tweede Kamerleden in de politieke arena zouden moeten acteren? Wat verwacht je van kandidaten tijdens de aankomende campagne? Het belooft een mooie, interactieve avond te worden.

De deuren van Schouwburg Ogterop gaan om 19:00 uur open en we starten om 19:30 uur. Om 21.30 uur is het afgelopen en is er genoeg tijd om na te praten met een drankje.

Kom je ook? Meld je aan via: info@groenlinksmeppel.nl

P.S: lukt het niet om op 7 december naar de Ogterop te komen, dan is er op 8 december de mogelijkheid om in Groningen het kandidaten-debat te bezoeken!