Ben jij of ken jij een goed kandidaat-raadslid?

Vol ambitie gaan we meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Meppel. We willen dat doen met de sterkst mogelijke kandidatenlijst. Wil jij meebouwen aan een sociale, rechtvaardige en duurzaam Meppel, schroom dan niet om je belangstelling bekend te maken bij de kandidatencommissie. Je kandidaatstelling plus motivatie kun je per mail indienen via: kandidatencommissie@groenlinksmeppel.nl Doe dat uiterlijk op 29 augustus 2021. De kandidatencommissie die bestaat uit Ria Haan, Jerry Stoker en Frank Dost (voorzitter) zal vanaf half september tot begin oktober de gesprekken voeren met de kandidaten. Op 1 november volgt de definitieve voordracht aan de leden.

Ken jij iemand waarvan jij denkt: “dat is iemand die perfect in het profiel van een GroenLinks-raadslid past?” Omdat zij of hij de stem van de inwoners helder en doortastend weten te verwoorden of mensen weet aan te spreken en politiek weten te vertalen naar het dagelijks leven van mensen? Of om een heel andere reden? Voel je dan vrij om die persoon te stimuleren om zich kandidaat te stellen! Want we hebben niet alleen een krachtige, maar ook een herkenbare kandidatenlijst nodig, die een goede afspiegeling is van de diversiteit van Meppel.